תקנון אתר

ברוך הבא לאתר שיא המצבר. לפני השימוש באתר וביצוע הזמנות, נא קרא את תנאי השימוש המפורטים להלן. השימוש באתר ו/או ביצוע הזמנה משמעם את הסכמתך לכל התנאים המופיעים בתקנון זה.

  1. אחריות ושירות

במידה והמצבר מתקלקל במסגרת תקופת האחריות – ניתן לממש את האחריות בכל אחת מנקודות שירות של המצבר שרכשתם הקרובה לביתכם.

לאיתור נקודת שירות של חברת שנפ יש להיכנס לאתר החברה.

לאיתור נקודת שירות של חברת ורטה יש להיכנס לאתר היבואן הרשמי, טלרון.

לאיתור נקודת שירות של חברת בוש יש להיכנס לאתר היבואן הרשמי, לדיקו.

  1. 2. החברה מספקת שירות מכירת מצברים עד לבית הלקוח. לצורך ביצוע השירותים במיקומים שונים ברחבי הארץ, החברה משתפת פעולה עם קבלנים חיצוניים המוסמכים להתקין את המצברים.
  2. האחריות על ביצוע השירות, כולל התקנה או תיקון, נתונה בידי הקבלן החיצוני שמבצע את העבודה. החברה אינה אחראית לפעולה או חוסר פעולה של הקבלן, ותשחרר מכל אחריות במקרים של בעיות, תלונות או תקלות שיתגלו במהלך או לאחר ביצוע השירות.
  3. במידה ומתרחש מקרה שבו יש בעיה עם ביצוע השירות, על הלקוח לפנות ישירות לקבלן המבצע את העבודה. החברה אינה אחראית לתשלום או פיצוי בגין נזקים ישירים או עקיפים שייגרמו עקב ביצוע השירות.
  4. ביטול, החזרה והחלפת מוצרים

2.1 ביטול עסקה
במידה והמצבר לא הותקן ברכב ולא בוצע בו שימוש בכלל (גם לא התנעה אחת), הלקוח רשאי לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, וזאת בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981. הביטול יוכל להתבצע ללא כל צורך בהסבר מצד הלקוח.

2.2 החזרת מוצרים
במידה והמצבר לא הותקן ברכב ולא בוצע בו שימוש בכלל (גם לא התנעה אחת), ובכפוף לביטול העסקה, הלקוח יוכל להחזיר את המוצר בתוך 14 ימים ממועד קבלתו. המוצר יוחזר כשהוא באריזתו המקורית, לא נעשה בו שימוש ולא נגרם לו נזק. הלקוח יהיה אחראי להוצאות המשלוח במקרה של החזרה, אלא אם מדובר במוצר פגום או שנשלח לא נכון.

2.3 החלפת מוצרים
במידה והמצבר לא הותקן ברכב ולא בוצע בו שימוש בכלל (גם לא התנעה אחת), הלקוח יכול לבקש להחליף את המוצר במוצר אחר במידה וישנם פגמים במוצר או אם המוצר לא תואם את ההזמנה שבוצעה. ההחלפה תתבצע בהתאם למדיניות ההחזרות של החברה ותוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר.

2.4 מקרים בהם לא ניתן להחזיר את המוצר
במידה והמצבר הותקן ברכב ובוצע בו שימוש, לא ניתן להחזיר או לבטל עסקה.

  1. מחירים ותשלומים

3.1 כל המחירים המוצגים באתר כוללים מע"מ, אלא אם צוין אחרת במפורש. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את המחירים בכל עת, ללא הודעה מוקדמת, בכפוף למחירים המופיעים במועד ביצוע ההזמנה.

3.2 תשלום על המוצר יתבצע דרך שיטות התשלום המאושרות באתר, אשר עשויות לכלול תשלום בכרטיס אשראי, העברה בנקאית או אמצעים נוספים.

  1. פרטיות ואבטחת מידע

4.1 החברה מחויבת לשמור על פרטיות המידע האישי של הלקוחות. כל מידע שנאסף דרך האתר ישמש אך ורק לצורך ביצוע הזמנות, יצירת קשר ושיפור השירותים הניתנים.

4.2 החברה עושה שימוש בטכנולוגיות אבטחה מתקדמות כדי להבטיח את הגנת המידע האישי של הלקוחות. המידע לא יימסר לצדדים שלישיים, למעט במקרים בהם הדבר נדרש על פי חוק.

  1. תנאים כלליים

5.1 זמינות המידע באתר
החברה עושה כל מאמץ להבטיח שהמידע המופיע באתר יהיה נכון ומעודכן, אולם אינה אחראית למידע שגוי או לא עדכני המופיע באתר.

5.2 אחריות החברה
החברה לא תהיה אחראית לנזקים עקיפים או ישירים שיכולים להיגרם בעקבות השימוש במוצרים או בשירותים הניתנים באתר. זאת כולל, אך לא מוגבל, לנזקים שנגרמים כתוצאה מתקלות טכניות או טעויות במידע המוצג באתר.

5.3 שינויים בתקנון
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התנאים בכל עת, וללא הודעה מוקדמת. כל שינוי בתנאים ייכנס לתוקף מייד לאחר פרסומו באתר. השימוש באתר לאחר שינוי התנאים מהווה הסכמה לתנאים החדשים.

5.4 סמכות שיפוט
בכל מקרה של מחלוקת בין הצדדים, הסמכות השיפוטית תהיה נתונה אך ורק לבתי המשפט בתל אביב-יפו.

  1. מדיניות משלוחים

6.1 החברה תספק את המוצרים לכתובת שצוינה על ידי הלקוח במהלך ביצוע ההזמנה.

6.2 זמני המשלוח עשויים להשתנות בהתאם למיקום, ובמקרים מסוימים ייתכנו עיכובים בשל תנאים חיצוניים כגון מזג האוויר, חגים, תקלות טכניות ועוד.

6.3 הלקוח יכול לעקוב אחרי מצב המשלוח דרך מערכת המעקב של האתר.

  1. שירות עד בית הלקוח

7.1 החברה מספקת את שירות המשלוח עד לבית הלקוח. המשלוח יבוצע בהתאם למיקומו של הלקוח בארץ.

7.2 עלות המשלוח תהיה תוספת למחיר המוצר, ותשתנה בהתאם למיקום בו נמצא הלקוח. תעריף המשלוח עבור כל מיקום יחשב באופן אוטומטי במהלך תהליך ההזמנה, והלקוח יוכל לראות את הסכום הסופי של המשלוח לפני אישור הזמנתו.

7.3 החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את עלויות המשלוח מעת לעת, בהתאם לשינויים בעלויות התפעול והתחבורה. כל שינוי במחיר יופיע באתר ויוכר על ידי הלקוח במהלך ביצוע ההזמנה.

7.4 במקרים של מיקומים מרוחקים או לא נגישים, החברה תוכל ליצור קשר עם הלקוח על מנת לתאם את פרטי המשלוח ולהודיע לו אם יידרש תשלום נוסף או שינוי בתנאי המשלוח.